به پرتال وب خوش آمدید

بهترین تولید و اجرا کننده کابینت

تولید و اجرا کننده کابینت "آی لکس" را می‌توان بهترین تولید کننده کابینت در تهران دانست که صفر تا صد کار را درجه یک و با قیمت مناسب انجام می‌دهد.

کابینت‌ها یکی از بخش‌های بسیار مهم در آشپزخانه هستند و باید به بهترین شکل طراحی و تولید شوند. یک کابینت وقتی کارایی خوبی دارد که بتواند انجام کارها را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر کرده و فضای کافی خوبی نیز ایجاد کند. تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، فضای آشپزخانه و سلیقه افراد و با استفاده از فناوری‌های نوین، بهترین کابینت‌ها را برای شما تولید می‌کند.

تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس

چرا آی لکس چوب از بهترین تولید کنندگان کابینت در تهران است؟

نحوه ساخت کابینت باکیفیت و کارایی بالا همیشه چیزی بوده است که شرکت طراحی و ساخت کابینت آی لکس به دنبال آن است. بازار امروز، سازندگان کابینت را ملزم به استفاده از تجهیزات و فناوری خودکار برای کسب مزیت رقابتی کرده و همچنین نیازهای کابینت سازی سفارشی مشتریان را برآورده می‌کند. شرکت آی لکس چوب مفتخر است که همواره برای ارائه بهترین کارها و جدیدترین طراحی‌ها به مشتریان، از فناوری‌های نوین بهره برده است.

ظهور ماشین آلات CNC ابزار، پشتیبانی و منابعی را فراهم کرده است که برای ساخت کابینت از ماشین‌های دستی فراتر می‌رود و در نتیجه ساخت کابینت را بسیار کارآمدتر کرده است.

برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های رقابتی شرکت آی لکس:

شرکتی به روز و مطابق با فناوری‌های روز دنیا است
این شرکت طراحی و ساخت کابینت همواره به روز بوده و از ابزارهایی استفاده می‌کند که سلامت کارکنان خود را اولویت قرار می‌دهد. همچنین آی لکس چوب با ماشین آلات جدید خود می‌تواند نیاز مشتریان را به بهترین نحو پاسخگو باشد.

از متخصص‌ها و طراحان حرفه‌ای برخوردار است
آی لکس از تیمی حرفه‌ای و کاربلد برخوردار است که هرگز به خوب رضایت نمی‌دهند و برای عالی بودن تلاش می‌کنند.

کیفیتی درجه یک و مثال زدنی دارد
آی لکس چوب شرکتی با سابقه و قدیمی در صنعت طراحی و ساخت کابینت است که آوازه کیفیت محصولات آن زبان‌زد است. محصولات این شرکت کیفیتی تضمین شده دارند و تا سال‌های سال در آشپزخانه شما خواهند بود.

از قیمت مناسبی برخوردار است
اگر توانایی خرید کابینت‌های خیلی گران را ندارید، آی لکس یک انتخاب کاملاً مناسب برای شما است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود کابینتی مناسب از شرکت آی لکس خریداری کنید. تنوع قیمت و قیمت‌های مناسب از ویژگی‌های مخاطب پسند آی لکس چوب است.

مراحل ساخت کابینت در شرکت تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس

ساخت کابینت در شرکت آی لکس به شکلی انجام می‌شود که در کنار کیفیت و کارایی، طراحی زیبایی نیز داشته باشد. در اینجا به مراحل ساخت کابینت در شرکت آی لکس پرداختهایم.

مرحله 1: اولین قدم برای ساخت کابینت این است که نقشه‌های کابینت خود را به یک فایل تبدیل کنید. طرح‌های کابینت شما شامل سبک و ابعاد دقیق است. طرح‌های خوب سبب می‌شود که کابینت‌ها نه تنها از فضا استفاده کامل کنند، بلکه آشپزخانه را نیز زیباتر کنند. این مرحله توسط نرم افزار روتر CNC یا نرم افزار تودرتو انجام می‌شود.

مرحله 2: برش، شیار و سوراخ عمودی پس از طراحی سبک کابینت، مرحله دوم است. پایه برش برای برش کل تخته بزرگ به قطعات کوچک می‌باشد. متداول‌ترین تخته‌های مورد استفاده شامل تخته فلیک، تخته چگالی یا تخته سه‌لا است. استانداردی برای اندازه چنین تخته‌های بزرگی وجود دارد که برای ساخت کابینت استفاده می‌شود که عموماً 2440*1220 میلیمتر یا 2800*1300 میلیمتر است. برخی از پانل‌ها باید مراحل شیار زدن را طی کنند. پانل‌ها معمولاً به این فرآیند نیاز دارند که شامل پانل‌های پایین و پانل‌های جانبی می‌شود.

مرحله 3: به جز پانل‌های پشتی، اکثر پانل‌های دیگر نیاز به نواربندی لبه‌ها دارند؛ بنابراین این مرحله یک فرآیند مهم در کابینت سازی است. کیفیت لبه بند به طور مستقیم بر کیفیت، قیمت و درجه کابینت تأثیر می‌گذارد. فرآیند لبه بندی می‌تواند به طور مناسب ظاهر کابینت را بهبود ببخشد. علاوه بر این، لبه‌های نواری می‌توانند به طور موثری از آسیب دیدن گوشه‌ها در حین حمل و نقل و استفاده و کندن روکش کابینت جلوگیری کنند. در عین حال می‌تواند در ضد آب بودن، کاهش انتشار گازهای مضر و کاهش تغییر شکل نقش مؤثر داشته باشد.

مرحله 4: در این بخش سوراخ‌های جانبی دریل می‌شوند. هدف از این مرحله برای ساخت کابینت، سوراخ کردن کناره پانل‌ها به منظور مونتاژ است. این یک مرحله مهم برای ساخت کابینت است و دقت بالایی در موقعیت سوراخ کاری دارد.

مرحله 5: مرحله پنجم مونتاژ کردن است. اینجا آخرین مرحله برای ساخت کابینت می‌باشد. مونتاژ کابینت از کانکتورهای سه در یک استفاده می‌کند. این‌ها پرکاربردترین کانکتورها در ساخت پنل یا کابینت سفارشی هستند. یک کانکتور سه در یک از سه قسمت تشکیل شده است، یعنی چرخ غیرعادی، پیچ و مهره. کانکتورهای سه در یک دارای مزایای زیادی هستند.

استفاده از چنین کانکتورهایی قطعاً استفاده از چسب‌ها را کاهش می‌دهد که سازگارتر با محیط زیست است. برای مونتاژ کابینت باید پنل پشتی را داخل شیارهای پانل‌های کناری قرار دهید و روی شیار پانل پایینی ثابت کنید؛ و سپس باید سه کانکتور را به صورت متوالی نصب کنید.

تا اینجا تمام مراحل ساخت کابینت انجام شده است. حالا شما یک کابینت ساده اما کاربردی تهیه کرده‌اید. اگر می‌خواهید کابینتی با پارتیشن‌ها یا سبک‌های بیشتر بسازید، باید در اولین قدم طراحی دقیق‌تر یا خلاقانه‌تری داشته باشید. تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس در تلاش است تا بتواند بهترین‌ها را برای شما طراحی و تولید کند تا آشپزخانه‌ای زیبا با کابینت‌هایی کارآمد داشته باشید.

کابینت ممبران

یکی از پرفروش‌ترین انواع کابینت که توسط تولیدی آی لکس ارائه می‌شود، کابینت ممبران است. کابینت‌های ممبران که به آن‌ها کابینت وکیوم هم گفته می‌شود، عموماً با بدنه‌ای از جنس ام دی اف ساخته می‌شوند. سپس روی این بدنه ام دی اف، روکشی از جنس پی وی سی اجرا می‌شود.

برای نصب این روکش در کابینت‌های ممبران، از دستگاه‌های پیشرفته و مدرنی استفاده می‌شود که می‌توانند روکش را به شکل کامل و دقیق روی سطح ام دی اف بچسبانند به شکلی که حتی هوا هم بین بدنه ام دی اف و روکش پی وی سی باقی نماند. در واقع به همین دلیل است که به کابینت ممبران کابینت وکیوم هم می‌گویند چرا که با این روش، کابینت کاملاً وکیوم شده و علاوه بر ظرافت و زیبایی، دوام و استحکام بالایی نیز خواهد داشت.

از دیگر مزایای کابینت ممبران این است که شما می‌توانید تقریباً در هر طرح و رنگی که می‌خواهید آن‌ها را سفارش دهید. تنوع مدل و سبک در کابینت‌های ممبران بسیار بالا است: از کابینت‌های کلاسیک با طرح و نقوش برجسته و درشت گرفته تا طرح‌های مدرن که دارای سطوحی نسبتاً صاف و خطوط ساده و رنگ‌های خنثی هستند.

کابینت ممبران

درب کابینت ممبران

برای هر نوع کابینتی، درب یکی از مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شود و کابینت ممبران نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که درب کابینت ممبران بیشتر از بدنه آن به چشم می‌آید، انتخاب درب ایده آل و مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

دلیل دیگری که باعث می‌شود انتخاب درب کابینت ممبران انتخابی حساس و مهم باشد، این است که درب کابینت‌ها بیشتر از سایر اجزای آن در معرض استهلاک قرار دارند و اگر درب از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، خیلی زود کارایی خود را از دست می‌دهد و هزینه‌های اضافی ایجاد خواهد کرد.

همانطور که اشاره شد، تنوع رنگ و مدل در کابینت ممبران بسیار زیاد است و این موضوع در انتخاب درب کابینت ممبران نیز به چشم می‌آید. عموماً توصیه می‌شود که برای کابینت ممبران از درب‌های نسبتاً ساده استفاده کنید که طرح و نقوش برجسته زیادی ندارند. چرا که هرچقدر که این ابزارهای برجسته بیشتر باشند، چسباندن لایه پی وی سی به ام دی اف سخت‌تر خواهد شد و ممکن است قسمت‌هایی از لایه آنطور که باید به سطح چوب نچسبد.

کابینت مدرن

کابینت مدرن جزو سبک‌هایی است که در سال‌های اخیر محبوب شده‌اند و پیشبینی می‌شود که در آینده نزدیک، افراد بیشتری به این سبک از کابینت‌ها متمایل شوند. مهم‌ترین ویژگی کابینت مدرن، سادگی آن است. چه در زمینه کابینت‌سازی و چه در سایر طراحی‌ها مثل معماری، سبک مدرن پیرو مکتب مینیمالیستی است.

تمرکز این مکتب بر کارایی است؛ به شکلی که در آن تلاش می‌شود تا فقط اجزایی که کارایی دارند حفظ شوند و هرگونه عنصر تزئینی که صرفاً جنبه زیبایی دارد کنار گذاشته می‌شود. به همین دلیل در طراحی کابینت مدرن، به ندرت عناصر تزئینی مثل نقش‌های برجسته یا دستگیره‌های پر زرق و برق را می‌بینید.

در عوض، این کابینت‌ها ظاهری کاملاً ساده و چشم‌نواز دارند که خطوط صاف ویژگی اصلی آن است. حتی در مواردی می‌شود گفت که کابینت مدرن فرق خاصی با دیوار آشپزخانه ندارد و کاملاً صاف و صیقلی است. از نظر رنگ، در کابینت مدرن اغلب از رنگ‌های خنثی مثل طوسی، مشکی، سفید، قهوه‌ای سوخته و رنگ‌های مشابه استفاده می‌شود.

کابینت مدرن

کابینت ام دی اف

سال‌های زیادی است که کابینت ام دی اف به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت کابینت شناخته می‌شود. در مقایسه با کابینت‌های چوبی و یا کابینت‌های های‌گلاس، کابینت ام دی اف قیمت کمتری دارد و در عین حال مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، آن را به گزینه‌ای ایده آل تبدیل کرده است.

از دیگر مزایای کابینت ام دی اف نگهداری راحت آن‌ها است. سطح کابینت‌های ام دی اف به راحتی قابل تمیز کردن است و شما می‌توانید تقریباً هر نوع لکه‌ای را با استفاده از یک پارچه نرم و آب از روی کابینت ام دی اف پاک کنید.

همچنین ماندگاری و دوام کابینت ام دی اف در طولانی‌مدت نیز از دیگر خواص مثبت آن است. این کابینت‌ها می‌توانند عمر مفید بسیار طولانی داشته باشند و درب آن‌ها حتی پس از سال‌ها استفاده دچار هیچ عیب و ایرادی نخواهد شد. درست مثل کابینت ممبران، کابینت ام دی اف نیز از نظر طرح و رنگ تنوع فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند سلایق مختلف را پوشش دهد.

کابینت ام دی اف

سخن پایانی

آی لکس یک شرکت پیشرو در زمینه تولید کابینت است که با تمام توان و با مجرب‌ترین کادر برای خدمت به مشتریان کار می‌کند. محصولات این شرکت تضمین شده می‌باشد و با داشتن سابقه‌ای طولانی آزمون خود را نیز پس داده است. اگر مایل به داشتن کابینت‌هایی با طراحی زیبا و کارایی بالا هستید، خرید از این شرکت یک انتخاب عالی و مقرون‌به‌صرفه است.

آشپزخانه زیبا در جذابیت خانه نقش مهم و موثری دارد؛ بنابراین با خرید کابینت‌هایی زیبا و درجه یک از آی لکس لذت داشتن یک آشپزخانه حرفه‌ای، شیک و کارآمد را به خود هدیه دهید.