به پرتال وب خوش آمدید

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش

یکی از مهم ترین وسایلی که می توان نام برد ماشن رخت شویی است که در این مقاله قصد داریم به عیب یابی ماشین لباسشویی بوش بپردازیم و بگوییم که چه اتفاقی می افتد که این دستگاه دچار خرابی می شود . پس با ما همراه باشید .

یکی از وظایف مهم این کمپانی می توان به تولید لوازم خانگی اشاره کرد که یکی از مهم ترین وسایلی که تولید می کند می توان به لباسشویی ارزان اشاره کرد . یکی از مشکلاتی که برای این دستگاه ممکن است پیش بیاید می توان به روشن نشدن این دستگاه اشاره کرد که این مشکل زمانی که برای خانواده ها رخ می دهد خیلی ناراحت می شوند و یک بحران جدی برای این دستگاه ها به وجود می اورد .یکی دیگر از مشکلاتی که پیش می اید می توان به این مشکل اشاره کرد که هیچ برنامه ای در لباسشویی بوش کار نمی کند که علت این مشکل را می توان به فعال بودن قفل کودک ، بسته نبودن صحیح درب ، فشار دادن دکمه استارت به مدت خیلی کوتاه یا طولانی

ممکن است فعال بودن قفل کودک دلیل شروع نشدن برنامه باشد . قفل کودک موجب غیر فعال شدن بسیاری از دستورات می شود . برای غیر فعال کردن قفل کودک بهتر است به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه نمایید . چرا که با توجه به مدل دستگاه ممکن است نحوه غیر فعال کردن قفل کودک متفاوت باشد . یکی از مشکلاتی که برای ما رخ می دهد می توان به نچرخیدن این دستگاه ها اشاره کرد . علت آن می توان بار داخل این دستگاه اشاره کرد ، توجه به برنامه انتخابی ، تسمه درام پاره شده است ، زغال موتور ساییده شده و تمام شده است ، خرابی کوپلینگ موتور ، کلاچ ، یاتاقان ها ، قفل درب و ... که این گونه مشکلات علاوه براین دستگاه ها می توان به لباسشویی جنرال نیز اشاره کرد که این مشکلات برای آن ها پیش می اید . امیدواریم مطلب عیب یابی ماشین لباسشویی بوش برای شما مفید باشد .

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش